belajar menjual di shopee

KISAH SEORANG CIKGU SEKOLAH 

Buat RM110,750 Di Shopee Hanya dengan Dropship

Cikgu BeBe (nama pangilan) adalah seorang guru sekolah, bisnes di shopee hanya sambilan sahaja untuk beliau menambah pendapatan. walaupun hanya part time.. Hasil jualan cikgu BeBe di shopee mencecah RM100,000.00 dalam masa 6 bulan.

Mungkin anda terfikir.. berapakan kos yang terpaksa dikeluarkan oleh cikgu BeBe untuk menghasilkan jualan sehingga RM100K?.. Anda jangan TERKEJUT!.. cikgu BeBe TIDAK keluarkan modal satu sen pun.. katanya.. untuk dapatkan jualan yang banyak cuma kena rajin sikit lah. Ok, Untuk anda yang baru berniaga atau baru nak mula berniaga di shopee, ini antara tips untuk cepat menghasilkan jualan di shopee yang dikongsikan oleh cikgu BeBe:

    TIPS MENJUAL DI SHOPEE OLEH CIKGU BEBE

      • Pastikan rating anda baik di shopee, jangan lambat untuk pos barang customer anda
      • Customer rate berdasarkan layanan dan seberapa cepat barang dipos. Kalau rasa buat salah tu, minta maaf la pada customer.. bagi la free gift untuk nak pujuk customer
      • Boost available untuk 5 items setiap 4 jam, boost barang yang trending seeloknya
      • Sekarang dah ada free postage, boleh join.. jimat kos postage
      • Nak join shopee senang, daftar je guna email, masuk no. hp terus boleh start selling
      • Apa yang saya suka pasal shopee ialah kita boleh chat direct dengan seller, boleh negotiate. Dan paling penting, pendaftaran nak jadi seller di shopee sangat mudah, tak perlu ada kursus
      • Jadikan shopee platform untuk meniaga secara konsisten, boleh buat duit banyak dengan cepat
      • Paling PENTING, customers kita boleh cari, tapi nak build TRUST sangat susah.. customers tengok kita berdasarkan rating.
      • Walaupun bisnes di shopee ni boleh buat secara sambilan, tapi kena la anggap kedai kita di shopee tu macam pekerjaan kita, mesti buat sungguh–sungguh!

      Cikgu BeBe merupakan anak didik kepada Kapten Zainol, seorang yang dahulunya pegawai tentera yang kini merupakan seorang usahawan berjaya yang mempunyai empayar perniagaan dropship sendiri. Segala tips dan trik yang cikgu BeBe diperolehi dari Panduan Channel X Pro.



      Bagi anda yang masih tercari-cari panduan menjual di Shopee, boleh dapatkan Channel X Pro ni segera. Jika berminat untuk tahu lebih detail, boleh klik link di bawah

      Post a Comment

      Previous Post Next Post