Black Friday Hostinger Promo


Salam inspirasi!


Berhabuk dah blog ni. Sorry guys atas ketidak-kemaskinian. Namun tak bermakna saya dah tinggalkan terus. Semangat pendekar masih ada.


Ok la cut to the chase.


Hostinger Buat Promo Black Friday


Saya nak promote web hosting murah sempena Black Friday. Bagi korang yang tengah survey-survey nak cari web hosting terbaik, saya highly recommend Hostinger.


Personally, saya dah pakai 8 tahun. Belum pernah bermasalah. Support tiptop. Spesifikasi yang dia offer pun memang terbaik sangat.


Bagi korang yang maybe baru nak berjinak-jinak dengan web hosting, boleh try hostinger sebab interface dia user friendly. Bahkan newbie friendly. FYI, saya bukan background IT, Boleh cakap Hostinger memang sangat mudah nak guna.


Nak create blog wordpress pun mudah. 1 klik je setel.


Hostinger Premium Web Hosting


Hostinger premium web hosting ni la yang saya guna sejak dulu sampai sekarang. Belum pernah mengecewakan.


Dengan promo BLACKFRIDAY, korang bayar RM400 je untuk 4 tahun. Meaning, setahun dalam RM100 je. Murah sangat dah ni kalau nak compare dengan local provider dari segi spesifikasi yang diberikan.


Untuk 4 tahun, web hosting ni boleh equip 100 websites, Unmetered traffic, Unlimited Free SSL dan Weekly Backups! Apa lagi yang hostinger nak dustakan?



Tapi kalau korang baru nak cuba-cuba, masih tak berapa ada budget, boleh ambik ikut kemampuan.


Maybe subscribe sebulan dulu ke, setahun ke, 2 tahun ke atau terus 4 tahun. Bole rujuk gambar di bawah harga-harga pakej premium web hosting dari hostinger.



Untuk pengetahuan korang, promosi blackfriday ni hanya valid dari 20 November sampai 3rd Disember je tau. So saya suggest grab cepat-cepat sebab sangat berbaloi.

Jangan lupa gunakan discount code BLACKFRIDAY untuk dapat extra 10% off tahunan atau untuk maksimum web hosting plan.


Itu saja nak racun untuk kali ni. Stay safe dan happy shopping. Adios!

Post a Comment

Previous Post Next Post