Adakah korang seorang influencer? Youtuber? Or jenis yang suka buat review apa-apa produk dalam bentuk video? Kalau ya...

Ini berita baik untuk korang.

Korang wajib join ProductLink. Platform ni tengah up sekarang. Buat masa ni YouTubers dari Indonesia dan Thailand dah mula menggila guna. Malaysia pun masih baru. So kalau korang tengah baca artikel ni, memang korang bertuah punya budak..

Sebelum saya cerita "the most excited part" why korang kena join ProductLink ni...Korang boleh rujuk artikel tentang ProductLink yang saya post beberapa hari lepas. Saya ade cerita serba ringkas pasal platform terbaru ni.

Klik sini: Cara Buat Duit Dengan ProductLink. Program Affiliate Terbaru 2020

Ok. Berbalik pada tajuk artikel hari ni.

Untuk join ProductLink ni ada 2 syarat utama. Korang wajib ada akaun YouTube dan ada internet. Hehehe Kalau takde akaun YouTube, boleh create sekarang. Mudah je. Boleh rujuk video tutorial ni: Cara Create YouTube Channel

Takde tenet? Pergi la McD. Ok jom kita tengok apa kelebihan ProductLink yang digembar-gemburkan oleh bro Amir ni?

Kelebihan ProductLink

Link Tak Expired

Dalam banyak-banyak kelebihan ProductLink, ni yang paling saya teruja. Seriously. ProductLink introduce Dynamic Link Redirection.

Ape bende ni?

Bahasa mudah. Link yang digunakan ni bukan link biasa. Link ni tak akan expired. Forever. Let say produk yang korang promote tu out of stock, ProductLink akan cari dan divert pada kedai lain yang jual produk yang sama.

ProductLink akan pastikan korang dapat komisyen. Tak ke gila macam tu? Selagi mana video korang wujud, selagi tu potensi income terus berjalan. Sebagai seorang affiliate marketer, bila link tak expired...Maksudnya apa? Haish... Non-stop earning bro!


Brand Besar Participate

Nak bagi tahu Productlink ni bukan cikai-cikai punya affiliate platform, ni antara brand-brand besar yang highly komited nak bayar komisyen kat korang if korang berjaya promote produk-produk mereka di channel YouTube korang.



Anggaran income


Korang nak tahu berapa anggaran income yang korang boleh dapat bila join ProductLink ni? Jom tengok kira-kira ni.

Berapa income saya?

So apa yang korang boleh buat sekarang? Baca yang ni betul-betul.


  1. Buka akaun YouTube
  2. Buka akaun ProductLink
  3. Create video content berkaitan teknologi & komputer, fashion, tutorial make-up, tutorial tudung duck, review produk jiran or kawan-kawan, atau buat review barang keperluan rumah. Do what you love. Cewah!
  4. Upload video-video ni dalam YouTube Channel
  5. Letak link affiliate ProductLink dalam video description
  6. Promote video di media sosial (Twitter, Instagram, Facebook, TikTok dan sebagainya)
  7. Tunggu komisyen masuk.

Selamat menjadi YouTuber berjaya dan generate income dari ProductLink ok! Semoga perkongsian ni bermanfaat untuk korang. Feel free to komen di ruang bawah. #Stayhom #productlink #carabuatduitdenganyoutube

"Smartest Affiliate Links Ever"

2 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post